четвер, 30 липня 2015 р.

Про Державну підтримки енергозбереження в житлових будинках

Про Державну підтримки енергозбереження в житлових будинках



На даний час, завершив ряд своїх статей на тему Державної підтримки енергозбереження в житлових будинках.
Ну не так, щоб ряд... так, просто, рядочок - всього лише три статті в блозі:

- "Державна підтримка енергозбереження"
в даній статі хочу поділитися власним розумінням суті Державної підтримки енергозбереження в житлових будинках, спираючись на діюче законодавство;

- "Механізм державної підтримки енергозбереження"
в цій статті йдеться про механізм державної підтримки енергозбереження та отримання відшкодування суми кредиту на енергоефективні заходи;

- "Як отримати відшкодування на придбання енергоефективного обладнання та матеріали"
в даній статті ділюся інформацією, як можна отримати відшкодування коштів на придбання енергоефективного обладнання та матеріали, в тому числі, маючи на меті придбати їх за готівку.

Я думаю, що статі вийшли цікаві та змістовні.
Але судити лише Вам.


Дякую!

Будьте енергоощадливими!

Увага! Застосування матеріалів вказаних статей дозволено лише, із посиланням на їх джерела.


З повагою,
Максим Вікторович Ступаченко


По этой ссылке Вы можете перейти на все мои блоги:

MY BLOGS / МОИ БЛОГИ

1 коментар:

  1. “Я надзвичайно задоволений послугою позики пана Лі, і ваші пропозиції допомогли мені отримати дуже вигідну угоду на житло. Я був би радий рекомендувати ваші послуги своїм друзям, які шукають позику ».
    Не шукайте нікуди більше, якщо ви шукаєте позику. Містер Лі найкращий. Я настійно рекомендую його послуги. Найкраще, що я коли-небудь мав задоволення працювати з його низькою ставкою позики. ”Це містер Лі Контакт, якщо хтось тут шукає позику. Whatsapp: + 1-989-394-3740. & Електронна адреса: 247officedept@gmail.com

    ВідповістиВидалити