понеділок, 13 червня 2016 р.

Чим палити, коли не газом?

Чим палити, коли не газом?



Ось вже не перший рік держава намагається злізти із газової голки та впровадити альтернативу природному газу. На разі, найоптимальнішим вибором є тверде екологічне біопаливо.

На одному сайті приведено таке визначення Екологічного біопалива
- це паливо, яке отримують, як правило, з біологічної сировини. Є поновлюваним джерелом енергії, на відміну від інших природних ресурсів. Найдавнішим біопаливом вважається деревина.
Нині існує багато форм твердого палива, виготовленого із деревини та її відходів, зокрема щепа, пелети, паливні брикети.
Загалом, розрізняють три типи біологічного палива, за його формою:

  1. Тверде паливо (дрова, щепа, пелети, паливні брикети, та інші);
  2. Рідке паливо (біодизель);
  3. Газоподібне біопаливо (газ із побутових відходів).

Але, одним із найстаріших видів твердого біопалива є дрова, однак вони не є найефективнішим видом твердого палива. Тому, було винайдено ряд більш енергоефективних форм та видів твердого палива, основою виготовлення якого стала деревина та відходи від її переробки. На сьогодні, відомі та широко застосовуються такі форми, як пелети, паливні брикети, щепа, тирса тощо.

Паливні брикети NESTRO

Паливні брикети Pini&Kay

Паливні брикети RUF



Пелети

Паливні брикети, в свою чергу, представлені в декількох видах, це Паливні брикети RUF, Паливні брикети NESTRO та Паливні брикети Pini&Kay. Матеріалом для виготовлення брикетів є відходи переробки деревини - тирса.

Різниця між брикетами полягає у технології виробництва і у кінцевих технологічних та енергоефективних характеристиках брикетів.

Слід зазначити, що з поміж даних видів брикетів, найенергоефективнішими є Паливні брикети Pini&Kay. Їх температура згорання та тепловіддача значно перевищують показники брикетів NESTRO та RUF. А у порівнянні із іншими традиційними видами палива, які використовуються для теплопостачання, Паливні брикети Pini&Kay практично не мають конкурентів.

Не поганим варіантом для опалення є пелети, але через їх технологічну форму (дрібні гранули), вони мало підходять для застосування в домашніх умовах та в звичайних твердопаливних котлах.


Дякую!

Будьте енергоощадливими!

Увага! Застосування матеріалів вказаних статей дозволено лише, із посиланням на їх джерела.


З повагою,
Максим Вікторович Ступаченко

По этой ссылке Вы можете перейти на все мои блоги:

MY BLOGS / МОИ БЛОГИ

1 коментар:

  1. У вас тут хороші статті! Якщо хтось тут шукає позику для придбання житла чи інші потреби у фінансуванні,
    Я хочу, щоб ви зв’язалися з паном Бенджаміном за телефоном 247officedept@gmail.com Також за додатком Whats-App 1-989-394-3740 Коли мене познайомили з паном Бенджаміном, я виходив на ринок як перший покупець. Звичайно, мої потреби були дещо іншими, і у мене було безліч запитань. Перш ніж він надіслав мені мій лист попереднього схвалення, він зателефонував поговорити зі мною про те, що це означає і що може змінитися. Він зробив мене доступним майже будь-якої години за допомогою електронної пошти та текстових повідомлень. Він був дуже чуйним та обізнаним. Він також дуже прямий. Я пояснив йому, які були мої очікування щодо часу закриття та інших деталей. Він сказав, що виправдає ці очікування, але перевершив їх. Я так швидко закрив ріелтора, і продавець, звичайно, був у захваті від цього. Але як покупець я оцінив, що я пройшов через процес пропозиції позики пана Бенджаміна. Від попереднього затвердження до закриття - подорож була такою безшовною, і я вважаю себе щасливчиком, бо чув історії жахів. Я рекомендую його всім, хто шукає позику. Все оброблялося в електронному вигляді доцільно та надійно

    ВідповістиВидалити